خودکشی یک نوجوان در شهر بازی

یک پسر نوجوان ۱۶ ساله با سقوط از چرخ و فلک در شهر بازی بسیج واقع در اتوبان محلاتی تهران خودکشی کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، اورژانس تهران جمعه‌شب گذشته از این رویداد باخبر شد و مأموران آن با حضور در محل و انجام معاینات پزشکی مرگ نوجوان را که نام وی منتشر نشده، به‌دلیل شدت جراحات تأیید کردند.

بنا به این گزارش این پسر نوجوان زمانی که چرخ و فلک متوقف شده بود تا مسافران از واگن‌هایشان پیاده شوند، به پایین پرتاب شده است.

ماموران در بازرسی از پیکر بی‌جان پسر نوجوان دیدند که او هیچ مدرک شناسایی همرا ندارد. این پسر ناشناس تنها ‌هزارتومان داخل جیبش بود.

این گزارش می‌افزاید تحقیقات میدانی از این رویداد، کارآگاهان را با فرضیه مرگ خودخواسته روبه‌رو کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این پسر نوجوان قصد خودکشی داشته، برای مرگ خودخواسته خود را به پارک بسیج رسانده و دست به خودکشی زده است.

به‌گفته حسن عباسی، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مردادماه‌ سال گذشته تاکنون چهار مورد سقوط در شهر بازی‌های تهران گزارش شده که منجر به مصدومیت و مرگ تعدادی از شهروندان شده است.

در اردیبهشت‌ماه ‌سال‌جاری نیز سه دختر از ترن هوایی (موش دیوانه) در پارک ارم تهران سقوط کردند و به شدت زخمی شدند. رادیو زمانه 26 مرداد