براثر انفجار یک منزل مسکونی دو کودک دچار مسدومیت در ورامین شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: بر اثر انفجار یک منزل مسکونی که علت این انفجار و آتش سوزی وجود مواد محترقه در این منزل بود دو کودک دچار مسدومیت شدند.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، انفجار یک دستگاه خودرو سمند سورن و مصدومیت سه نفر در ورامین/ علت حادثه حمل مواد محترقه در خودرو

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامینفت: بر اثر انفجار یک خودروی سمند سورن در کمربندی شمالی ورامین متأسفانه سه نفر مصدوم شدند که علت این انفجار و آتش سزی وجود مواد محترقه در این خودرو بوده است.

امین پاکیزه منش معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین اظهار کرد: امسال برای اولین بار، ۱۳ هزار بروشور نکات ایمنی در نمازهای جمعه ورامین و خیرآباد و همچنین در مدارس و مکان های پر تردد توسط سازمان آتش نشانی در ورامین توزیع شده است.

وی گفت: همچنین تعداد ۷ دستگاه موتور سیکلت و ۳ دستگاه خودرو سنگین عملیاتی و همچنین مابقی خودروها در ایستگاه ها به طور کامل به حال آماده باش، تا پایان سال برای جلوگیری از حوادث ناگوار در سطح شهر مستقر هستند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افزود: متأسفانه تاکنون چندین مورد حادثه و حریق در چهارشنبه آخر سال در ورامین گزارش شده است که تیم عملیاتی آتش نشانی به محل های حادثه اعزام شدند.

پاکیزه منش خاطرنشان کرد: بر اثر انفجار یک خودروی سمند سورن در کمربندی شمالی ورامین متأسفانه سه نفر مصدوم شدند که علت این انفجار و آتش سزی وجود مواد محترقه در این خودرو بوده است.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه با عملکرد تیم عملیاتی سازمان، اطفا حریق شد و افراد مصدوم از طریق عوامل اورژانس به بیمارستان ۱۵ خرداد منتقل شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: بر اثر انفجار یک واحد مسکونی واقع در یکی از مناطق ورامین، به علت جاسازی مواد محترقه در منزل دو کودک ۱۳ و ۱۴ ساله دچار مصدومیت شدند که کودکان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

پاکیزه منش گفت: متأسفانه تاکنون طبق گزارشات و اعزام تیم عملیاتی به محل حادثه ۵ نفر مصدوم داشتیم و خوشبختانه امسال هیچ گونه فوتی در ورامین نداشتیم.