خودکشی قربانی کودک همسری/ نوزاد ۸ ماهه چهار روز در کنار پیکر بی جان مادر بود

خبرگزاری هرانا – روز گذشته پیکر یک زن قربانی کودک همسری در شیراز، ۴ روز پس از خودکشی کشف شد. نوزاد ۸ ماهه این زن، که به مدت ۴ روز در کنار پیکر بی جان مادر بوده پس از کشف جسد به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، یک زن قربانی کودک همسری در شیراز از طریق حلق آویز کردن دست به خودکشی زده و جان خود را از دست داد.

هویت این شهروند “فاطمه صیادی، حدودا ۴۰ ساله” توسط هرانا احراز شده است. پیکر این زن، روز گذشته و در چهارمین روز خودکشی در حالی در محله دهپیاله شیراز کشف شده که نوزاد ۸ ماهه او تمام این مدت در کنار جسم بی جان مادر بوده است.
به گفته یک منبع مطلع خانم صیادی در کودکی به عقد همسر خود در آمده و مدتی قبل از منزل شوهرش خارج شده و با مرد جوانی وارد رابطه شده بود.

این منبع در ادامه افزود: «او در نتیجه این رابطه باردار شده و نوزادی ۸ ماهه داشت و مدتی قبل به همین دلیل توسط خانواده‌اش طرد شد. نهایتا در پی این فشارها هفته گذشته از طریق حلق آویز کردن اقدام به خودکشی کرد و جسدش روز قبل در حالی پیدا شد که نوزاد تمام مدت در کنار او بوده.»

نوزاد ۸ ماهه پس از کشف پیکر مادر با شرایط وخیم ناشی از عدم تغذیه چند روزه به بیمارستان منتقل شده است.