قتل یک کودک ۳ ساله توسط مادرش در مشهد

خبرگزاری هرانا – روز جمعه ۲۰ خرداد، یک زن در مشهد، کودک ۳ ساله خود را از پشت بام  یک ساختمان  چهار طبقه به پایین پرت کرده و او را به قتل رساند. این زن برای بررسی سلامت روانی در بیمارستان روان پزشکی ابن سینای مشهد بستری شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، روز جمعه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱، مادری در مشهد، کودک ۳ ساله  خود را از پشت بام یک ساختمان چهار طبقه به پایین پرت کرد و او را کشت.

محمود عارفی راد، قاضی ویژه قتل عمد مشهد در این خصوص گفت: صبح روز گذشته در پی اعلام وقوع این واقعه در منطقه کوهسنگی تحقیقات صورت گرفته بیانگر آن بود که سقوط از پشت بام ساختمان چهار طبقه عادی نبوده و دختر خردسال به قتل رسیده است و دستور بازداشت مادر این کودک را صادر شد.

در این گزارش آمده است: در نتیجه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، مادر کودک در پی اختلافات شدید با همسرش در کشاش طلاق بود، مادر «بهار» او را هنگام خواب در آغوش گرفته و به پشت بام طبقه چهارم ساختمان برده است. این مادر که احتمال می‌رود دچار افسردگی است، دختر بچه ۳ ساله را از پشت بام ساختمان به داخل حیاط پرت کرده است.

به دستور قاضی «عارفی راد» متهم به قتل این کودک معصوم، برای بررسی سلامت روانی در بیمارستان روان پزشکی ابن سینای مشهد بستری شد. تحقیقات گسترده کارآگاهان با نظارت مستقیم مقام قضایی در این باره همچنان ادامه دارد.