تداوم مسمومیت دانش آموزان در شهرهای مختلف

16.12.1401 هرانا

خبرگزاری هرانا – روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه، در ادامه مسمومیت سریالی دانش آموزان در مدارس کشور، ۱۰۰ تن از دانش آموزان در استان خوزستان، ۲۶۹ دانش آموز در استان آذربایجان شرقی، ۷۵ دانش آموز در استان سمنان

در پی مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین فرماندار ماسال اعلام کرد در روز گذشته تعداد دانش آموزان مسموم در شهر شاندرمن به ۴۳ تن افزایش یافته است. علاوه براین، تعدادی از دانش آموزان در استان چهارمحال و بختیاری نیز در پی مسمومیت راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از مسمومیت و انتقال به بیمارستان تعدادی از دانش آموزان در دو آموزشگاه در شهرکرد خبر داد.

افشین امیریان در این رابطه اظهار داشت: “در پی مشاهده علائم مسمویت توسط مسئولین آموزشگاه، همکاران آموزش و پرورش و آمبولانس های اورژانس در آموزشگاه حاضر شدند، با برسی علایم اولیه دانش آموزان توسط اورژانس اکثر دانش آموزان هیچ مشکل خاصی نداشتند و تعداد محدودی از دانش آموزانی که علائم مشکوک داشتند به بیمارستان منتقل شدند.”

خوزستان؛ ۱۰۰ دانش آموز در پی مسمومیت در بیمارستان تحت نظر هستند

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بستری و تحت نظر بودن حدود ۱۰۰ دانش آموز خوزستانی با علائم‌ مسمومیت خبر داد.

حبیب حی بر دوشنبه شب در این خصوص گفت: “امروز هم با مواردی از مسمومیت دانش آموزان در شهرهای مختلف استان مواجه بودیم، تاکنون حدود ۱۰۰ دانش آموز خوزستانی تحت مراقبت هستند که امیدواریم ظرف ساعات آینده درمان شان کامل و ترخیص شوند.”

مسمومیت ۲۶۹ دانش آموز در استان آذربایجان شرقی

به گزارش آفتاب، روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه، ۲۶۹ دانش آموز در شهر های عجب‌شیر، صوفیان، مرند، آذرشهر، میانه و تبریز در پی مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شدند.

اصغر جعفری روحی، رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی در این خصوص گفت: حال عمومی و بالینی تمامی دانش آموزان خوب بوده و اکثرشان ترخیص شده‌اند و در حال حاضر ۲۳ نفر از این دانش‌آموزان در مراکز درمانی تحت درمان هستند.

مسمومیت ۷۵ دانش آموز در سمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روز دوشنبه پانزدهم اسفند ماه، ۷۵ دانش آموز از پنج مدرسه در سمنان در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

معاون استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در حال حاضر ۷ دانش آموز تحت نظر پزشکان هستند، گفت: ” ۶۴ نفر از آنها در همان ساعات اولیه از بیمارستان ترخیص شده اند.”

افزایش تعداد دانش آموزان مسموم در شاندرمن به ۴۳ تن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار ماسال اعلام کرد در روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه، تعداد ۴۳ دانش آموز در مدرسه عصمت شاندرمن دچار مسمومیت شدند.

فرماندار ماسال در این باره گفت : ۴۳ دانش آموز دختر مدرسه عصمت شاندرمن به دلیل استنشاق ماده‌ای ناشناخته بدحال شدند که ۲۱ نفر در اورژانس بیمارستان و ۲۲ نفر هم در بخش‌های این بیمارستان بستری شده اند.