خودکشی نوجوان ۱۷ ساله در گرگان

25.12.1401 هرانا

خبرگزاری هرانا – فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از خودکشی یک نوجوان ۱۷ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در این شهرستان خبر داد. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، روز چهارشنبه بیست و چهارم اسفند ماه، یک نوجوان در گرگان اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در این رابطه اعلام کرد: “این دختر ۱۷ ساله عصر دیروز به قصد شرکت در کلاس مشاوره تحصیلی از منزل خارج شد و پس از آن پاسخگوی تماس خانواده نبوده است.”

علی تجری ادامه داد: “بعد از اعلام این موضوع توسط مادر این نوجوان به کلانتری ۱۱ گرگان، صبح امروز در حالی که تلاش پلیس برای یافتن او ادامه داشت با اطلاع یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌ های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر مشاهده جسد یک خانم جوان در کنار مجتمع تجاری ، پلیس به محل اعزام شد و با بررسی مشخصات مشخص شد جسد متعلق به فرد گمشده است.”

وی در پایان افزود: “بر اساس نظر افسر بررسی صحنه، خودکشی نامبرده بر اثر سقوط از ارتفاع صورت گرفته و تحقیقات برای بررسی علل حادثه در دست اقدام است.”