زخمی شدن دست کم ٥ کولبر کرد با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

 

۸آذر ۱۴۰۲ کلمه

شبکه کلمه | بنا به گزارش کولبر نیوز، دست کم ٥ کولبر کرد با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود و هه‌نگه‌ژال زخمی شدند.

این گزارش می گوید، یک کولبر با هویت کارو تجربه کار اهل سقز بر اثر تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی در مرز هنگه‌ژال بانه زخمی شدند و زخمی جهت مداوا به مراکز درمانی بانە منتقل شده‌ است.

دو کولبر دیگر با هویت محمد ویسی اهل سقز و زاهر، اهل بوکان بر اثر تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی در مرز هنگه‌ژال بانه زخمی شدند و هردو این کولبران جهت مداوا به مراکز درمانی متتقل شده‌اند، زاهر که از ناحیه شکم و پایین تنه به شدت زخمی شده بود، مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

امیر محمدی کولبر اهل روستای “کیسله” از توابع بخش مرکزی شهرستان ثلاث‌باباجانی با تیراندازی مستقیم با سلاح کلاشینکف توسط نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود از ناحیه پا زخمی شد.

بر اساس گزارشات یک کودک کولبر ۱۷ ساله اهل شهر بانه با هویت «آریا معادی» بر اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی در مرز هه‌نگه‌ژال بانه زخمی شد که ابتدا جهت مداوا به بیمارستان شهر بانه متتقل شده بود که بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستانی در شهر تبریز انتقال یافته است.زمهمترین رویدادهای بلوچستان در هفته گذشته بلوچستان؛ زخمی شدن یک جوان بلوچ و کشته شدن یک سوختبر.