معلمان خرید خدمات شهرستان سرباز :

آذر ۱۹, ۱۴۰۲ حال وش

«ما خواستار حق و حقوق خود هستیم»

به گزارش حال وش/ روز گذشته شنبه ١٨ آذر ماه ۱۴۰۲، معلمان خرید خدمات آموزشی در مناطق بنت، آشار، دشتیاری و راسک و برخی مناطق دیگر در استان سیستان و بلوچستان با اعتصاب و حاضر نشدن سر کلاس های درس خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی و دریافت حقوق و معوقات خود شده و با ارسال نامه ای خواستار حق و حقوق خود شدند.

متن کامل در خواست معلمان خرید خدمات به شرح زیر است:

« ما معلمان خریدخدمات نزدیک به یک دهه، علیرغم تمام مشکلات از جمله بیمه نامنظم و تاخیر چندین ماهه در پرداخت حقوق، به آموزش دانش آموزان در دورترین نقاط مشغول بوده و در طول این ده سال سختی ها و رنج های زیادی کشیدیم به این امید که یکروزی تبدیل وضعیت می شویم، اما آموزش و پرورش ظاهرا هیچ توجهی به مشکلات این قشر از معلمان ندارد و صرفا بدنبال پر کردن کلاس های درس به هر طریقی هست.

ما معلمان خرید خدمات قبل از حضور در کلاس درس گزینش شده و معتقد بر این هستیم که با این همه سال تجربه، دیگر امتحان خود را پس داده ایم. اما متاسفانه هنوز بلاتکلیف هستیم و هیچگونه امنیت شغلی نداریم این در حالی هست که یک دهه از عمر خود را در کلاس درس گذرانده و به این شغل علاقه داریم.

لذا ما اعتراض خود را به این شرایط اعلام کرده و خواستار تبدیل وضعیت، بیمه مناسب و پرداخت حقوق کافی به صورت منظم و ماهیانه هستیم.

(ما خواستار حق و حقوق خود هستیم)