اعدام جوان متهم به قتل در زندان مرکزی مشهد

سپیده دم روز گذشته  متهمی که در زمان جرم 19سال داشت  

اعدام شد.

جوان ۲۱ساله متهم به قتل جوانی دیگر، سپیده دم روز گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار آویخته شد.

به گزارش هرانا به نقل از خراسان؛ شهریور سال ۹۱ و در حالی که مهمانان در یکی از روستاهای جغتای، مجلس عروسی را ترک می‌کردند، ناگهان نزاعی بین جوانان در گرفت. در این میان جوان ۱۹ساله‌ای چاقویش را بیرون کشید و ضرباتی به گردن یکی از طرف‌های مقابل وارد کرد. بدین ترتیب جوان ۲۰ساله نقش زمین شد و به دلیل عوارض ناشی از چاقو و خونریزی شدید جان سپرد.

با حضور نیروهای انتظامی در محل، تحقیقات برای شناسایی ضارب آغاز و مدتی بعد دستگیر شد. متهم به قتل که در شعبه سوم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی محاکمه می‌شد، در اعترافاتش گفت: جوان ۲۰ساله (مقتول) به من فحاشی کرد و قصد داشت مرا با زنجیر بزند که من هم چاقویم را بیرون کشیدم و چند ضربه به گردن او زدم.

این گزارش حاکی است: در پی اعترافات متهم، قضات دادگاه با توجه به اسناد و مدارک موجود، وی را به اعدام محکوم کردند که رأی صادره مورد تأیید شعبه ۲۸ دیوانعالی کشور نیز قرار گرفت و این پرونده برای اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای مشهد ارسال شد.

بنابراین گزارش، سپیده دم روز گذشته و پس از فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، متهم به قتل که ۲۱سال داشت با حضور قضات اجرای احکام و دیگر مسئولان ذی ربط پای چوبه دار رفت و اعدام شد. هرانا 14 بهمن ماه