یک کودک ۱۰ ساله توسط ناپدری خود به قتل رسید

7 شهریور 1403 هرانا

یک کودک ۱۰ ساله در مشهد توسط ناپدری خود به قتل رسید. متهم پس از بازداشت انگیزه خود از این اقدام را عدم رضایت کودک از ازدواج وی با مادرش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه خراسان، مردی در مشهد یک کودک را به قتل رساند.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده از زمان مراجعه یک مرد ۲۲ ساله به اداره آگاهی آغاز شد. این مرد عنوان کرد که پسر ۱۰ ساله ای را سوار موتورسیکلت کرده، به اطراف روستای گوارشک برده و او را به داخل چاه انداخته است.

سپس امدادگران اورژانس و آتش نشانی به همراه متهم که هویتش “محمدیونس-ع” است به محل حادثه مراجعه کردند و پس از بررسی ها، با پیکر بی جان کودک مواجه شدند.

متهم ساعاتی بعد در شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در خصوص این حادثه گفت: حدود ۴ ماه قبل با زنی آشنا شدم. ارتباط ما در حالی به عقد موقت رسید که تازه فهمیدم او ۲ پسر ۱۶ و ۱۰ ساله دارد. در همین حال احساس کردم پسر ۱۰ساله او از ازدواج من و مادرش راضی نیست و بهانه‌گیری می کند. این بود که برای جلب رضایت او، قول دادم برایش یک توله سگ بخرم. یک روز صبح پسر بچه را سوار موتورسیکلت کردم و به راه افتادم. آن جا چند قرص ترامادول خریدم و آن ها را مصرف کردم. عصرهنگام بود که به طرف روستای گوارشک به راه افتادم. وقتی کنار چاه مذکور رسیدیم به او گفتم یک سگ چندتوله درون چاه دارد. وقتی او به داخل چاه نگاه کرد، ناگهان او را با سر به داخل چاه انداختم.