بی احتیاطی والدین، مرگ دلخراش کودک 19 ماهه زنجانی را رقم زد

فرستنده: حسین کفایت حقیقی   Hossein Kefayat Haghighi

پدر این کودک پس از ورود به حیاط، گرم صحبت با همسرش می شود و کودک بخت برگشته نیز به دور از چشم والدین به زیر چرخ های سنگین نیسان می خزد که با حرکت خودرو…..

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه تلخ و خونین حوالی ساعت 17 روز دوشنبه در محوطه حیاط منزل در روستای رجعین از توبع این استان رخ داد.

وی اظهار کرد: پدر این کودک پس از ورود به حیاط، گرم صحبت با همسرش می شود و کودک بخت برگشته نیز به دور از چشم والدین به زیر چرخ های سنگین نیسان می خزد که با حرکت خودرو به قسمت پارکینگ منزل این حادثه مرگبار و بسیار تاسف انگیز اتفاق می افتد.

شیرمحمدی افزود: متاسفانه زمانی والدین به خود می آیند که دیگر دفتر زندگی این کودک 19 ماهه برای همیشه بسته شده بود و حال نیز جز شیون، آه، ناله و افسوس هیچ کار دیگری از آنان بر نمی آید.

وی به رانندگان وسایط نقلیه و بزرگترهای خانواده توصیه کرد از بی توجهی و رها کردن کودک در مکان هایی که بیم سانحه رانندگی می رود به جد خودداری کنند چراکه هرآن ممکن است حادثه ای ناگوار و غیرقابل جبران پیش آید.

روستای رجعین در 90 کیلومتری جاده قدیم زنجان – میانه قرار گرفته است.

ششم خرداد جاری نیز دفتر زندگی یک دختر بچه دو ساله در روستای محمود آباد از توابع شهرستان خدابنده براثر بی احتیاطی و سهل انگاری دایی اش که با خودرو به صورت دنده عقب حرکت می کرد بسته شد و چندین خانواده را داغدار کرد.

رانندگان قبل از حرکت و قرار گرفتن در پشت فرمان، بهتر است قسمت های زیرین و عقب و جلو خودرو را به دقت مورد بازرسی قرار دهند چراکه ممکن است دور از چشم آنان، کودکی مشغول بازی کودکانه و یا حیوانی بی گناه و زبان بسته در سایه آن آرامیده باشد. خبرگزاری جمهوری اسلامی 19 خرداد