مافیای كودكان كار در دور چهارم شوراها باید برچیده شود

فرستنده خبر: رضا زارعی

کاندیدای دور چهارم شورای شهر تهران

ساماندهی کودکان کار و خیابانی بعنوان یک آفت

در تهران محسوب می شود

كاندیدای دور چهارم شورای شهر تهران در گفت وگو با ایلنا: مافیای كودكان كار در دور چهارم شوراها باید برچیده شود

ساماندهی کودکان کار و خیابانی که به عنوان یک آفت در شهر تهران محسوب می شود تنها با هماهنگی با نهادهای ذیربط از جمله شورای شهر تهران قابل انجام است و می توان کودکان خیابانی را با یک برنامه ریزی مناسب از دست باندهای مافیایی کودکان کار و خیابانی نجات داد. 

كاندیدای دور چهارم شورای شهر تهران، گفت: ساماندهی کودکان کار و خیابانی که به عنوان یک آفت در شهر تهران محسوب می شود تنها با هماهنگی با نهادهای ذیربط از جمله شورای شهر تهران قابل انجام است و می توان کودکان خیابانی را با یک برنامه ریزی مناسب از دست باندهای مافیایی کودکان کار و خیابانی نجات داد.
افشین اعلا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان این که ائتلاف اصلاح طلبان برای حضور در دور چهارم شوراها اهداف و رویکردشان را اعلام کرده اند، تصریح کرد: من نیز این اهداف و رویکردها را دنبال می کنم اما با توجه به تخصصم در حوزه فرهنگی اولویت خود را بر روی کودکان کار گذاشته‌ام.
وی با بیان اینکه ایمن سازی شهر برای کودکان و ارائه خدمت به آنها از دغدغه های اصلی من به عنوان کاندیدای دور چهارم شوراها است، تصریح كرد:‌ در دور چهارم شوراها باید از طریق فعالیت های فرهنگی و تعامل با سایر سازمان ها به ویژه آموزش و پرورش برای ایمن سازی شهر تلاش کرد.
اعلا افزود: ساماندهی کودکان کار و خیابانی که به عنوان یک آفت در شهر تهران محسوب می شود تنها با هماهنگی با نهادهای ذیربط از جمله شورای شهر تهران قابل انجام است و می توان کودکان خیابانی را با یک برنامه ریزی مناسب از دست باندهای مافیایی کودکان کار و خیابانی نجات داد.
کاندیدای دور چهارم شورای شهر تهران با بیان اینکه باید در کلانشهر تهران به حفظ هویت های تاریخی شهر توجه شود، تاکید کرد: توجه به هویت محلات امری است که باید به آن در دور چهارم شوراها توجه ویژه کرد برای نمونه هم اکنون زندگی ها در واحدهای کوچک به صورت مجتمعی انجام می شود می توان با کار فرهنگی وحدت میان شهروندان را ایجاد کرد.
شناسایی چهره های نخبه علمی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت های آنها یکی دیگر از مواردی است که اعلاء کاندیدای دور چهارم شورا به آن اشاره کرد و اعلام کرد: با این کار از مشارکت شهروندان در امور شهر بهره مند می شویم.
وی در ادامه به اهمیت معماری ایرانی و اسلامی در شهر تهران تاکید کرد و گفت: اگر یک فرد غریبه در تهران رها شود هیچ مصداقی در شهروجود ندارد که براساس آن شهر تهران را به عنوان یک پایبخت کشور ایران اسلامی معرفی کنیم از این رو لازم است در دور چهارم شوراها با ساخت و ساز و توجه به المان های اسلامی و ایرانی مورد تاکید قرار گیرد.
اعلا در پایان گفت: همواره حضور هنرمندان را در عرصه های مدیریتی منع می کنند این در حالی است که نگاه ویژه یک هنرمند می تواند بسیار موثر باشد برای نمونه یک هنرمند با دید هنری خود کمک زیادی به اداره شهر تهران از جنبه زیباسازی خواهد کرد. ایران امروز 17 خرداد