قتل مادر و دختر دیّری تکذیب شد

فرستنده : علیرضا طاهرخانی سیادهی Alireza Taherkhani siyadehi

باسمه تعالی : در پی کشف جسد زن 32 و دختر بچه ی 3 ساله در کمربندی شهردیّر به اطلاع می رساند برابر بررسی کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان دیّر تاکنون هیچ شواهد و مستنداتی مبنی بر وقوع قتل…

اتحاد خبر: روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر با صدور پیامی که رونوشتی از آن به دیّرنیوز ارسال شده است ضمن تکذیب خبر وقوع قتل مادر و دختر در بندردیّر وجود هرگونه مستندات یا شواهدی مبنی بر وقوع قتل را تکذیب کرد. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی :در پی کشف جسد زن 32 و دختر بچه ی 3 ساله در کمربندی شهردیّر به اطلاع می رساند برابر بررسی کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان دیّر تاکنون هیچ شواهد و مستنداتی مبنی بر وقوع قتل حاصل نشده است.

با این وجود موضوع توسط پلیس آگاهی و پزشکی قانونی تحت بررسی می باشد.(روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر)

اما سئوال اساسی اینجاست که چرا اتفاقی که هنوز هیچ گونه روند قانونی و قضایی خود را طی نکرده است اینگونه از سوی برخی رسانه های خاکستری که همواره با آب و تاب سعی در انتشار اخبار فوت ، خودکشی ، قتل و…. بر روی خروجی خود قرار می گیرد و امنیت چندین ده ساله ی این شهرستان که با خون شهداء و فداکاری ایثارگران و نیروهای خدوم نظامی،اطلاعاتی ،امنیتی و قضایی بدست آمده است را مورد هجمه قرار می گیرد.

این روند و انتشار این اخبار بی پایه و اساس تاکنون بارها از سوی این رسانه های زرد که سعی در جلب نظر مخاطبان به هر طریقی دارند صورت گرفته است که بسی جای تاسف دارد. اتحاد خبر 28 تیرماه