
تابناک ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
سخنگوی سازمان آتشنشانی شهرداری اهواز از وقوع انفجار گاز شهری در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در منطقه «شیبان» اهواز خبر داد که بر اثر آن سه نفر جان باختند و چهار نفر مصدوم شدند.
به گزارش تابناک به نقل از رکنا؛ این حادثه ساعت ۰۹:۱۴ صبح امروز بر اثر نشت گاز شهری در طبقه فوقانی یک ساختمان مسکونی دو طبقه رخ داد که شدت انفجار باعث تخریب کامل طبقه فوقانی و گیر افتادن تعدادی از ساکنان زیر آوار شد.
سخنگوی سازمان آتشنشانی اهواز اعلام کرد: در این حادثه متأسفانه سه نفر از ساکنان شامل دو زن و یک کودک جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند که پس از رهاسازی از زیر آوار، برای ادامه روند درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
علت دقیق وقوع حادثه و میزان خسارات وارده در دست بررسی است.
آخرین دیدگاهها