راز مرگ مشکوک مادر و دختر بروجردی فاش شد

پدرم روز حادثه برای آشتی با مادرم از بیرون غذا تهیه کرد

 پدر بعد ازغذا سه عدد قرص که بگفته اوانرژی زا بودند به همۀ ما داد و…. 

دریافت خبر از: احمد کاظمی زاده Ahmad Kazemi Zadeh

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به مرگ مشکوک مادر و دختر بروجردی در شنبه گذشته گفت: پسر خانواده بعد از به هوش آمدن در بیمارستان راز مرگ مشکوک خواهر و مادرش را فاش کرد.

سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان مرگ مشکوک یک مادر و دختر و مصدومیت پسر وی در بروجرد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی گفت: پسر خانواده که در این حادثه به شدت مسموم شده بود به بیمارستان منتقل و تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی بروجرد افزود: این پسر 14 ساله پس از به هوش آمدن پرده از جنایت پدرش برداشت و راز مرگ مشکوک مادر و خواهرش را فاش کرد.
وی اظهار کرد: پسر خانواده گفت که پدر و مادرم در هفته گذشته دعواهای متعددی با یکدیگر داشتند ولی پدرم روز حادثه برای آشتی با مادرم از بیرون غذا تهیه کرد و به نوعی قضیه دعوا تمام شده بود.
سرهنگ دلیری افزود: گویا پدر بعد از صرف غذا سه عدد قرص که گفته قرص انرژی زا و بدنسازی هستند به همه اعضای خانواده می دهد و از خانه خارج می شود.
وی گفت: پسر خانواده نقل کرد که بعد از مدتی کوتاه خواهرم و سپس مادرم دچار درد شدیدی شدند و به زمین افتادند و من نیز بعد از آنها درد شدیدی احساس کردم ولی خود را به بیرون از خانه رساندم و از مردم کمک خواستم.
سرهنگ دلیری اظهار کرد: اظهارات پسر خانواده پرده از قتل مشکوک مادر و دخترش برداشت و اکنون در انتظار اعترافات پدر خانواده هستیم.
وی افزود: در صورت نهایی شدن علت قتل، اطلاع رسانی کاملی در خصوص این حادثه صورت می گیرد.
روز شنبه هفته جاری مرگ مشکوک یک مادر و دختر و مصدومیت پسر این خانواده گمانه زنی های زیادی را در شهرستان بروجرد از جمله قتل و خودکشی به همراه داشت.
پدر این خانواده پس از این حادثه در پایانه مسافربری بروجرد دستگیر و راهی بازداشتگاه شده بود که در نخستین اظهارات خود قتل خانواده را انکار کرده است.خبرگزاری جمهوری اسلامی 14 مردادماه