به گزارش رکنا، سرهنگ سلطانی، فرمانده انتظامی فریمان، از نجات یک کودک ۲ ساله از داخل خودرویی با دمای بسیار بالا خبر داد و گفت: یکی از افسران پلیس هنگام گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شد که کودکی بی‌قرار در داخل آن حضور داشت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان داد کودک ۲ ساله در خودرو به خواب رفته بود و والدینش برای انجام خرید، خودرو را ترک کرده بودند. در این مدت، دمای داخل خودرو به بیش از ۴۰ درجه سانتی‌گراد رسیده و کودک دچار تنگی نفس و وضعیت جسمانی نامساعد شده بود.

فرمانده انتظامی فریمان ادامه داد: با وجود قفل بودن درهای خودرو، مأمور پلیس با اقدام سریع و به‌موقع موفق شد کودک را از داخل خودرو خارج کرده و از بروز حادثه‌ای تلخ جلوگیری کند.

سرهنگ سلطانی با تأکید بر خطرات رها کردن کودکان در خودرو، از والدین خواست حتی برای چند دقیقه نیز فرزندان خود را در خودروهای پارک‌شده، به‌ویژه در روزهای گرم سال، تنها نگذارند.