راننده 16 ساله موجب مرگ و زخمی شدن دو عابر در همدان شد

دریافت خبر از: احمد کاظمی زاده Ahmad Kazemi Zadeh

817

رییس پلیس راه استان همدان گفت: راننده نوجوان یک دستگاه خودرو سواری به دو عابر پیاده در بلوار ارم شهر همدان برخورد کرده که یکی از آنها فوت و دیگری مجروح شد.

سرهنگ حسین طلایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک جوان 16 ساله به همراه یک سرنشین اقدام به تردد در بلوار ارم به سمت میدان قائم می کردند که صبح امروز دچار سانحه شدند.

وی اضافه کرد: راننده این وسیله نقلیه به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با درخت حاشیه جاده برخورد و پس از شکسته شدن درخت با دوعابر خانم در حال تردد نیز برخورد کرده و در ادامه خودرو بر روی سقف واژگون می شود.
وی اضافه کرد: در این سانحه عابر 70 ساله در دم جان باخته و عابر 50 ساله نیز به شدت مجروح می شود که احتمال مرگ فرد مجروح زیاد است.
رییس پلیس راهور همدان با ذکر اینکه سرنشینان خودرو آسیبی ندیدند اظهارکرد: راننده این وسیله نقلیه پس از بروز سانحه از محل متواری شده ولی بعد از مدتی خود را به پلیس معرفی می کند.
سرهنگ طلایی علت بروز این سانحه دلخراش را تردد با سرعت غیرمجاز و نداشتن مهارت و ناتوانی راننده نوجوان در کنترل وسیله نقلیه ذکر کرد.
وی توصیه کرد: خانواده از قرار دادن وسیله نقلیه در اختیار افراد فاقد گواهینامه و فرزندان نوجوان خود خودداری کنند. خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 شهریور