مرگ مرموز زن جوان و دخترانش در یک روستا

مردم روستای گره‌گوابر اشکور رحیم‌آباد رودسر خواستار پیگیری دلیل مرگ مادر ۳۱ ساله

و دو فرزند دختر ۳ و ۶ ساله‌اش در این روستا شدند.

فرستنده : بهادر تهی ماسوله  Bahador Tohi masoule

یکشنبه به دنبال کشف جسد یک زن ۳۱ ساله به همراه دو دختر ۳ و ۶ ساله‌اش در رودخانه گرمابدشت این روستا، مردم روستای مذکور خواستار پیگیری دلیل این واقعه شدند.

دهیار روستای گره‌گوابر رحیم‌آباد رودسر اظهار کرد: مردم این روستا خواستار پیگیری چگونگی مرگ مادر ۳۱ ساله و دو دختر ۳ و ۶ ساله وی شدند.

علی حسن‌خانی افزود: امروز جسد «گوهر امیری» فرزند عبادالله و همسر سبحان امیری به همراه دو دختر خردسالش به نام‌های «دنیا» و «دریا» در رودخانه «گرمابدشت» نزدیک پل تقوا این روستا پیدا شد.

وی با اشاره به گفته شوهر این مرحومه، تصریح کرد: طبق گفته‌های همسرش، غروب چهارشنبه هفته گذشته همسر وی به همراه دو دخترش از خانه خارج شدند و دیگر به منزل بازنگشتند تا اینکه امروز افراد محلی جسد این مادر و دو دخترش را در رودخانه یافتند.

بررسی ها نشان می داد، هیچ آثاری روی بدن طاهره وجود ندارد که این موضوع، معمای پرونده را پیچیده کرد. ماموران جستجو در منطقه را آغاز و در فاصله ۵۰۰ و ۷۰۰ متری جسد طاهره پیکر بی جان دو دختر او را پیدا کردند. بر روی بدن آنها نیز آثار درگیری وجود نداشت.

سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در این باره به جام جم گفت: یک مظنون در این رابطه دستگیر شده و منتظر نظر پزشکی قانونی درباره علت مرگ زن و دو فرزندش هستیم.

وی اضافه کرد: هنوز به طور قطعی نمی توان اعلام کرد که زن و فرزندانش به قتل رسیده اند یا بر اثر حادثه جان باخته اند. باید آزمایش های سم شناسی انجام شود و تحقیقات پلیسی از تنها مظنون پرونده ادامه دارد.

دهیار روستای گره گوابر ضمن تسلیت این حادثه تاسف‌بار به بازماندگان و مردم روستای گره‌گوابر تصریح کرد: مردم روستای مذکور از مرگ این مادر و دو فرزندش اندوهگین هستند و خواستار پیگیری چگونگی رخداد این واقعه تلخ شدند.گیل خبر 04 آبان