دانلود کنید؛ لک‌لکی در کار نیست! کتابی رایگان برای آموزش جنسی به کودکان

laklak-book2

فرستنده خبر: Ehsan Fatahi احسان فتاحی

 گروه رهایی با شعار “به سوی آموزش رهایی‌بخش” بعنوان گروهی فعال در حمایت از حقوق کودکان در ایران اقدام به ترجمه و انتشار رایگان کتابی با عنوان «لکلکی در کار نیست!» در جهت آموزش جنسی به کودکان نموده است. این کتاب را بصورت رایگان دانلود کنید.

 ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، گروه رهایی متشکل از چهار واحد انتشارات، آموزش، پژوهش و مداخلات، با شعار “به سوی آموزش رهایی‌بخش”، گروهی فعال در حمایت از حقوق کودکان در ایران است.

کتاب پیش‌رو جدیدترین کتاب ترجمه شده توسط این گروه برای آموزش به کودکان است که برای دانلود به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است.

لک‌لکی در کار نیست!
کتابی درباره دختران، پسران، بچه‌ها، بدن‌ها، خانواده‌ها و دوستان


دانلود کتاب با حجم ۱۳۰ مگابایت (کیفیت اصلی)
نویسنده و تصویرگر: روبی هریس و میشل امبرلی

مترجم: حسام حسین‌زاده
ناشر: انتشارات رهایی
سال نشر: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: ۶۲
مرکز پژوهش و آموزش رهایی، در راستای سیاست‌های خود، این کتاب را نیز هم‌چون کتب پیشین به‌طور رایگان در اختیار مخاطبانش قرار داده است.

دانلود کتاب با حجم ۱۱ مگابایت (کیفیت پایین)

توجه: در استفاده از این کتاب توجه داشته باشید که جلد دوم این مجموعه برای کودکان «هفت سال به بالا» است، درحالی‌که جلد نخست که اکنون در اختیار شما قرار گرفته برای کودکان چهار سال به بالاست، اینکه با توجه به زمان سه‌سالۀ موجود میان سطح اول و سطح دوم، چطور از جلد نخست این کتاب بهره ببرید بستگی به تشخیص خودتان و شرایط محیطی و اجتماعی‌تان دارد، می‌توانید مباحث را طوری تقسیم کنید که از ۴ تا ۷ سالگی آن را به کودک‌تان بیاموزید، یا اینکه آموزش را از ۵ سالگی شروع کنید، یا هر شیوۀ دیگری که به نظرتان مناسب‌تر است.خبرگزاری هرانا – تاریخ : ۱۳۹۵/۰۳/۱۴