دردسر بخیه‌های میلیونی صورت پسر بچه برای یک بیمارستان + عکس

دردسر بخیه‌های میلیونی صورت پسر بچه برای یک بیمارستان + عکس

دریافت خبر از: امیر رضائی   Amir Rezaei

 آدرین نوزاد یک‌ساله‌ای است که بر اثر بر خورد با لبه میز شیشه‌ای از ناحیه بینی دچار جراحت کوچکی ‌می‌شود. صورت آدرین به‌اندازه دو سانت زخم بر می‌دارد و پدر و مادرش بلافاصله او را به یکی از نزدیک‌ترین بیمارستان محل سکونتشان در غرب تهران می‌رسانند.

ساعت حدود 2 بعدازظهر است که نوزاد را به اورژانس بیمارستان می‌رسانند؛ پس از پذیرش عنوان می‌شود که جراح در اورژانس حضور ندارد و باید چند ساعت صبر کنند.

مادر این نوزاد در این باره به خبرنگار فارس گفت: «پزشک اورژانس بعد معاینه اعلام کرد که انجام بخیه در حالت هوشیاری نوزاد امکان ندارد و برای اینکه بتوانند بخیه بزنند باید نوزاد بخوابد و برای این‌کار از داروی خواب‌آور استفاده کردند.»

این مادر ادامه داد: «بعد از 3 ساعت جراح در اورژانس حاضر شد و صورت آدرین را بخیه کرد و دو ساعت پس‌ازآن نیز از بیمارستان ترخیص شد.»

آدرین ساعت 14 وارد بیمارستان می‌شود و کمتر از 6 ساعت بعد با 4 بخیه از بیمارستان ترخیص شده و پزشک جراح اجازه می‌دهد که به خانه برود. نکته قابل‌توجه دراین‌بین صورت‌حساب 1 میلیون و 500 هزارتومانی است که حسابداری این بیمارستان خصوصی برای آدرین صادر می‌کند.

صورت‌حسابی که نقاط پر ابهام بسیاری مثل هزینه اتاق vip و هزینه بیهوشی و هزینه همراه و… در آن به چشم ‌می‌خورد و باید دید با چه استدلال و منطقی 4 عدد بخیه آن هم با استفاده از دفترچه بیمه سلامت و کسر سهم بیمه، مبلغ یک میلیون و 300 هزارتومان می شود؛ وقتی در بخیه کردن خبری از استفاده از ابزار یا لوازم مصرفی گران قیمت نیست و بیش از 99 درصد مبلغ دریافتی حق الزحمه جراح یا بیمارستان است.رکنا:۱۷ خرداد ۱۳۹۵