سی درصد مدارس ناحیه ۲ ساری نیازمند تخریب و بازسازی است

madares farsodeh

دریافت از:  درسا دره شوری Dorsa Darehshoori

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری گفت که آموزش و پرورش ناحیه ۲ دارای ۲۲۵ مدرسه است که از این تعداد ۳۰ درصد مدارس ما بالای ۳۰ سال عمردارند که نیاز است تخریب یا بازسازی شود.

 شعبانعلی شاکری در  نشست خبری با موضوع پروژه مهر که با حضور روسای کارگروه های هفت گانه این پروژه در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری برگزار شد گفت “با انجام این اقدام با برنامه ریزی مناسب تلاش می کنیم تا بتوانیم مشکلات موجود در مدارس را شناسایی و آنها را برطرف کنیم که این اقدام هر ساله بعد از اتمام امتحانات خرداد ماه تا ابتدای مهرماه انجام می گیرد”.

شاکری عنوان کرد: “آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری دارای ۲۲۵ مدرسه  است که از این تعداد ۳۰ درصد مدارس ما بالای ۳۰ سال عمردارند که نیاز است  تخریب یا بازسازی شود”.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر سال ۹۵ ، گفت: “برخی از مدارس این ناحیه  مانند، مدرسه ابتدایی طوقدار، شجره طیبه میاندرود ساری و حضرت آمنه، در اولویت ساخت قرار دارد و در عین حال چند مدرسه هم ویژه نیاز به تخریب و بازسازی دارد”.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری، با بیان اینکه یک نوبته شدن مدارس از تاکیدات وزیر آموزش و پرورش است، ادامه داد: “حدود ۲۰ مدرسه دو نوبته در ناحیه ۲ ساری داریم که نیاز به ۲۰ فضای مستقل آموزشی  دارد تا این مدارس از دو نوبته خارج شوند”.خبرگزاری هرانا ـ  تاریخ : ۱۳۹۵/۰۵/۱۴