سارق معتاد، گوش دختر 6 ساله را پاره کرد!

پدر: «رفتار سارق باعث ایجاد ترس‌های شبانه در فرزندم شده است

به‌گونه‌ای که در چند شب اول، دخترم در خواب جیغ می‌کشید.»

دزد خشن پس از سرقت خونین از دختربچه پنج‌ساله قصد فرار داشت اما کارگر شهرداری با او درگیر شد و وی را به دام انداخت.

بعدازظهر 29اردیبهشت امسال یکی از کارگران شهرداری تهران به نام حسینعلی سرگرم نظافت خیابان شهید مصطفوی بود که صدای جیغ بلند دختربچه‌ای را شنید. مرد جوان وقتی به سمت صدا برگشت، فردی را دید که با پاره‌کردن لاله گوش دختربچه، گوشواره او را دزدیده و قصد فرار دارد. حسینعلی به سرعت به طرف سارق دوید و با سدکردن راه او، با وی درگیر شد. سارق که چاقو در دست داشت سعی کرد با استفاده از آن کارگر جوان را کنار بزند و فرار کند اما نتوانست و لحظاتی بعد با حضور رهگذران وی دستگیر شد و در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت.

با انتقال دزد 25 ساله به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران، وی به سرقت طلاهای دختربچه اعتراف کرد اما مدعی شد که این نخستین سرقتش بوده و جرم دیگری مرتکب نشده است. ادعای این مرد خیلی زود رنگ باخت؛ چراکه کارآگاهان با بررسی سرقت‌های مشابه و دعوت مالباخته‌ها به اداره آگاهی، پرده از سرقت‌های سریالی متهم برداشتند.

از میان دختربچه‌ها، یکی از آنها ضمن شناسایی متهم به کارآگاهان گفت: این مرد هنگام سرقت گوشواره‌هایم لاله هر دو گوشم را پاره کرد و بعد از سرقت فرار کرد. پدر این دختربچه نیز به مأموران گفت: پس از این سرقت، دخترم به‌شدت دچار وحشت شده و حتی چندین شب هنگام خوابیدن جیغ می‌کشید و فریاد می‌زد.

با این اطلاعات، بازجویی مرد سارق از سر گرفته شد و وی به سرقت‌های دیگر هم اعتراف کرد. سرهنگ رستمی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: مرد سارق اعتیاد شدیدی به مواد‌مخدر دارد و تحقیقات از او در مراحل مقدماتی است و با توجه به شناسایی‌شدن وی از سوی تعدادی از مالباختگان در مناطق امین‌آباد، باقر‌آباد و کهریزک، دیگر مالباختگان احتمالی نیز می‌توانند برای شناسایی او به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند. روزنامه همشهری 07 خرداد