لزوم ساماندهی کودکان کار در جهرم

جهرم-رئیس شورای اسلامی شهرستان جهرم با انتقاد از وجود کودکان کار در سطح شهر جهرم از مسئولان مرتبط به ویژه اداره بهزیستی خواست نسبت به ریشه کن کردن این معضل اجتماعی تلاش کنند.

ارسال خبر از:وحید ترابی/wahid torabi

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاسمیان پور پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان جهرم گفت: وظایف شورای شهرستان نظارت و پیگیری مسائل و مشکلات پیش روی مردم است.

وی با اشاره به ضرورت برنامه های پیشگیرانه در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی افزود: این امر از وظایف سازمان بهزیستی است و در این زمینه نیز بهزیستی جهرم تلاش های خوبی در ریشه کن کردن آسیب ها و معضلات اجتماعی کرده و در این زمینه باید سایر نهادها به حمایت این سازمان اقدام کنند.

رییس شورای اسلامی شهرستان جهرم خواستار ایجاد تفاهم نامه میان بهزیستی و شورای شهرستان در راستای برگزاری دوره های مختلف اصول و مهارت های زندگی بر پایه سبک اسلامی ایرانی در مهدهای کودک و مدارس شد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت جوامع سبب شده تا آسیب های اجتماعی نیز به سبک و سیاق دیگر در جامعه بروز و ظهور کنند، خاطرنشان کرد: مشکلات ناشی از فضای مجازی از جمله آسیب هایی است که در شرایط کنونی جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را تهدید می کند.

قاسمیان پور همچنین با گلایه از وجود کودکان کار در سطح شهر جهرم از مسئولان مرتبط به ویژه اداره بهزیستی خواست تا ضمن بررسی های موجود در این زمینه، نسبت به ریشه کن کردن این معضل اجتماعی تلاش کنند.

کد خبر:۶۶۷۵۴۲
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۵