پیدا شدن دختر 17 ساله در مخفیگاه رمال 50 ساله!

دریافت از: حسین کفایت حقیقی

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: خانواده اي با مراجعه به اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس اگاهي، مفقوديت دختر 17 ساله خود را اعلام کردند………

به گزارش سرویس حوادث جام به نقل از خراسان ؛ رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: خانواده اي با مراجعه به اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس اگاهي، مفقوديت دختر 17 ساله خود را اعلام کردند.

وي افزود: با توجه به اين که خانواده فرد مفقود شده اهل مشهد نبودند و آشنايي در اين شهر نداشتند پي گيري موضوع با حساسيت بيشتري در دستور کار آگاهان قرار گرفت و تحقيقات وسيعي دراين رابطه آغاز شد.

سرهنگ حسين بيدمشکي اضافه کرد: بررسي هاي پليسي نشان مي داد دختر 17 ساله قبل از خارج شدن از محل اقامت خود در يکي از مهمانپذيرهاي مشهد، با فردي در ارتباط تلفني و پيامکي بوده است.

با کسب اين سرنخ، اقدامات وسيع اطلاعاتي آغاز و فرد مورد نظر به عنوان مظنون شناسايي و دستگير شد.او در برابر شواهد و ادله موجود راهي جز بيان حقيقت در پيش رو نديد و اظهار داشت از چندي قبل با دختر 17 ساله ارتباط تلفني داشته و او هم اکنون در خانه فردي رمال مخفي شده است.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي افزود: کارآگاهان بلافاصله هماهنگي هاي لازم را با مقام قضايي به عمل آوردند و مخفيگاه رمال 50 ساله را به طور ضربتي پاکسازي کردند. در اين عمليات دختر 17 ساله، مرد جوان و رمال 50 ساله دستگير شدند.رمال شياد و مرد جوان با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و تحقيقات در اين باره ادامه دارد. جام نیوز 25  مرداد ماه