شناسایی جسد زندانی جوان از روی خالکوبی!

جوینده خبر: حسین کفایت حقیقی

جسد پسر 21 ساله

در قلعه‌های اطراف حسین آباد جرقویه کشف شد.

میثم صانعی پسر 21 ساله‌ای که به تازگی برای مراسم فوت پدرش با گرو گذاشتن سند از زندان آزاد شده بود، بعد از مراسم پدر از روز سه شنبه هفته گذشته تا روز قبل به طور ناگهانی ناپدید شد که روز گذشته جسد وی را در خرابه‌های قلعه حسین آباد جرقویه کشف کردند.

برادر مقتول در این زمینه می‌گوید: برادرم در زندان دستگرد اصفهان زندانی بود که پنجشنبه هفته پیش پدرم فوت کرد و ما با گرو گذاشتن سند، وی را از زندان آزاد کردیم که به طور ناگهانی بعد از مراسم از وی خبری نشد، ما به گمان اینکه برادرمان برای برنگشتن به زندان فرار کرده، خیلی پیگیر این موضوع نشدیم تا اینکه با اطلاع کلانتری و مردم محل مطلع شدیم که وی را در خرابه‌هایی در نزدیکی حسین آباد جرقویه به قتل رسانده‌اند.

وی در ادامه گفت: جسد برادرم از چهره قابل شناسایی نبود، چون به مدت 3 روز جنازه در خرابه‌ها افتاده بود و از بین رفته بود و من برادرم را از روی خال کوبی که روی دستش بود، شناسایی کردم.

به گگزارش باشگاه خبرنگاران ؛ برادر مقتول در ادامه بیان کرد: ما شش برادر و پنج خواهر بودیم که دو سال پیش تا کنون دو برادرم بر اثر سانحه تصادف از دنیا رفتند و یک برادرم هم به قتل رسیده که تا کنون هنوز علت مرگش مشخص نیست.

همچنین در این زمینه افسر نگهبان پاسگاه محمدآباد کشف جسد پسر جوانی را تایید کرد. شهر خبر 25 مرداد