سرنوشت مرموز پسر کوهنورد در دارآباد

دریافت شده از: علیرضا طاهر خانی سیادهی

با گذشت 46 روز از ناپدید شدن مرموز پسر کوهنورد در ارتفاعات دارآباد ، پلیس برای یافتن سرنوشت او از مرد کمک خواست…

شماره های تماس 22292013 و 21868309

دوم مرداد امسال اعضاي خانواده يک کوهنورد جوان به نام اميرعلي 20 ساله با مراجعه به کلانتري 101 تجريش اعلام کردند که “اميرعلي” ، یکم مرداد به قصد کوهنوردي از خانه خارج و ديگر مراجعه نداشته است  .

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع “فقدان افراد” و به دستور شعبه پنجم دادياري دادسراي امور جنايي تهران ، پرونده برای انجام تحقيقات تخصصي در اختيار پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز رسيدگي به پرونده در پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ ، کارآگاهان متوجه شدند که “اميرعلي” جوان ورزشکاري است که به صورت مستمر و هفتگی اقدام به کوهنوردي در مناطق کوهستاني شمال تهران کرده و یکن مرداد نيز ، طبق روال هر هفته و به قصد رفتن به منطقه دارآباد از خانه خارج اما ديگر بازنگشته است .

بلافاصله با توجه به احتمال وقوع حادثه در مناطق کوهستاني ، هماهنگي لازم با پليس کوهستان ، هلال احمر و فدراسيون کوهنوردي انجام و عمليات امداد و نجات از طريق اعزام گشت هوايي هلال احمر و تيم هاي نجات پليس کوهستان و فدراسيون کوهنوردي آغاز اما با گذشت 24 ساعت از آغاز عمليات ، هيچگونه اثري از اميرعلي در کوهستان دارآباد پيدا نشد .

مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ ، در ادامه اين خبر اعلام کرد : با وجود تمامی اقدامات پليسي و عمليات های امداد – نجات صورت گرفته متأسفانه تاکنون هيچگونه اطلاعات و اخبار جديدي در خصوص سرنوشت فقداني به دست نيامده که در ادامه رسيدگي به پرونده دستور انتشار عکس فقداني از سوي مقام قضايي صادر شد به همین خاطر از تمام شهروندان که اطلاعاتي در خصوص سرنوشت اميرعلی از زمان فقدان وی دارند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره های تماس 22292013 و 21868309 و يا مراجعه به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان نياوران – سه راه ياسر در اختيار کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند . خبرگزاری مهر 16 شهریور