اقدام بي شرمانه ناظم مدرسه اي در غرب تهران

دریافت از: حسین کفایت حقیقی

اين ناظم  دو سال  در اين مدرسه ابتدايي مشغول به فعاليت است

 نمیدانیم تاکنون چند دانش‌آموز بي‌گناه را قرباني کرده است

به گزارش آفتاب به نقل از ايران، صبح روزچهارشنبه تعدادي از خانواده‌هاي دانش‌آموزان دبستان پسرانه‌اي در غرب تهران به نشانه اعتراض به رفتارهاي سياه ناظم مدرسه که چند تن از دانش‌آموزان خردسال را قرباني نيت شوم خود کرده بود به وزارت آموزش و پرورش رفتند و از مسئولان خواستند در کمترين زمان به مشکلاتشان رسيدگي شود.
پدران و مادران نگران دانش‌آموزان دبستاني ادعا کردند که ناظم بي‌رحم با فريب فرزندانشان آنان را مجبور به کارهايي کرده که دور از انسانيت بوده است. پدر يکي از دانش‌آموزان که نمي‌خواست نامش به خاطر آبروي فرزندش فاش شود، گفت: چند روز پيش پسرم به خانه آمد و گفت که ناظم مدرسه‌شان را پليس دستگير کرده است و شايعات بسياري در مدرسه وجود دارد. کمي نگران شدم و براي اين‌که مطمئن شوم اتفاق خاصي نيست به مدرسه رفتم و فهميدم که ناظم به خاطر فساد اخلاقي و شکنجه سياه يکي از دانش‌آموزان توسط مدير و يکي از معلمان غافلگير شده و سپس با سررسيدن پليس دستگير شده است.
وي گفت: با شنيدن اين اظهارات خيلي نگران شدم و از پسرم خواستم اگر براي وي نيز چنين اتفاقي افتاده به من بگويد. وي که خجالت مي‌‌کشيد پرده از حقيقت تلخي برداشت که شنيدنش برايم بسيار باورنکردني بود. پدر دانش‌آموز دبستاني ادامه داد: پسرم مي‌گفت که ناظم وي را به يکي از اتاق‌هاي خالي مدرسه کشانده و با نشان دادن فيلم‌هاي مبتذل و غيراخلاقي وي را مورد آزار و اذيت قرار داده است و در پايان پسرم را تهديد کرده که اگر چيزي به ما بگويد، وي را در سياهچال خواهد انداخت!
مادر يکي از دانش‌آموزان که خواستار رسيدگي سريع به اين پرونده بود در محل تجمع مقابل وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار شوک گفت: اين ناظم از دو سال پيش تا حالا در اين مدرسه ابتدايي مشغول به فعاليت است و مشخص نيست تاکنون چند دانش‌آموز بي‌گناه را قرباني نقشه سياهش کرده است؟
وي افزود: ناظم مدرسه در اجراي يکي ديگر از نقشه‌هايش سه تن از دانش‌آموزان را چند هفته پيش به يکي از کلاس‌ها برده و فيلم‌هاي غيراخلاقي به آنان نشان داده است! اين زن ادامه داد: در حال حاضر پدر يکي از دانش‌آموزان با اسنادي که مربوط به پزشکي قانوني است از ناظم مدرسه شکايت کرده و پرونده‌اي در دادسرا نيز تشکيل شده ولي چيزي که تأمل برانگيز است صرف‌نظر شکايت تعدادي از خانواده‌هاي دانش‌آموزان است زيرا آنان به خاطر آبروي خود و فرزندانشان از خواسته قانوني‌ خود چشم‌پوشي کرده‌اند.
وي گفت: ما به اينجا آمده‌ايم تا از مسئولان بخواهيم به اين موضوع رسيدگي کنند، چرا بايد چنين انسان شيطان‌صفتي در مدرسه کودکانمان دست به چنين کار زشت و غيرانساني بزند؟ ما فرزندانمان را به مدرسه مي‌فرستيم تا علم و دانش بياموزند و خيالمان از اين بابت بايد راحت باشد، نه اين‌‌که هر لحظه بترسيم خداي ناکرده بلايي سرشان بيايد.
بنابر اين گزارش، تحقيقات خبرنگار شوک نشان مي‌دهد ناظم مدرسه با گذاشتن وثيقه در حال حاضر آزاد است و مسئولان وزارت آموزش و پرورش نيز قول داده‌اند نهايتاً سه هفته آينده به اين ماجرا رسيدگي کنند. هم میهن 25 اردیبهشت