کودکان زنجانی؛ کودکانی دور از برنامه‌های مناسب

کودکان زنجانی؛ کودکانی دور از برنامه‌های مناسب

ایسنا/زنجان مجری برنامه کودک زنجان (خاله سارا) گفت: مسئولان استان همکاری‌های لازم برای کار در حوزه کودک را ندارند.

سپیده ترخوانه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت هنری در حوزه کودک در استان زنجان، اظهار کرد: به عنوان شخصی که سال‌ها است در حوزه کودک فعالیت داشتم و همه زندگی خود را صرف آموزش و برنامه‌های مربوط به کودکان کرده‌ام، باید بگویم که متاسفانه در استان زنجان برای کودکان حرکت خاصی انجام نمی‌شود.

وی افزود: من خیلی سعی می‌کنم تا قدم‌های بزرگی را بردارم اما من فقط یک شخص هستم و قدرتش را ندارم و رونق کار در حوزه کودک فقط در دست مسئولان ذی‌ربط است ولی متاسفانه در استان، کار در این حوزه برای مسئولان بی‌اهمیت است.

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه در استان زنجان مسئله شادی و نشاط کودکان دغدغه هیچ مسئول و ارگانی نیست، تصریح کرد: شادی و نشاط کودکان دغدغه من است، زیرا بر این باور رسیده‌ام که وجود کودک شاد برابر با آرامش زندگی است. همچنین با وجود کودکان شاد جامعه‌ای سالم خواهیم‌ داشت و کودکان شاد، آینده‌ای شاد نیز خواهند داشت.

تهیه‌ کننده نمایش‌های کودک ضمن اشاره به تلاش‌ برای اجرا در حوزه کودکان و دریافت نکردن نتیجه، بیان کرد: من چندین سال است که مجری و کارگردان نمایش‌های کودک بوده و به صورت بسیار حرفه‌ای، مداوم و بی‌وقفه در حال اجرای برنامه‌های نمایشی شاد و آموزشی برای کودکان هستم اما متاسفانه مسئولان استان همکاری‌های لازم برای کار در این حوزه را نداشته و من به جای اینکه برای کودکان شهرم شادی‌آور باشم، در حال اجرای برنامه در شهرهای دیگر هستم و این دردناک است.

مجری برنامه کودک زنجان (خاله سارا) خاطرنشان کرد: زنجان زیبای من باید کودکان شادی نیز داشته‌ باشد تا در آینده شهری سالم و پرنشاط از لحاظ روانی داشته باشیم، البته با این روندی که در استان پیش می‌رویم؛ کودکان ما جوانان بی‌رمق فردا خواهند بود.