مدیر مدرسه خطاب به دانش آموزان: یا پول بیاورید یا پتو

05.11.1401 مدرسه آنلاین

مدیر یکی از هنرستان های شهرهای حاشیه تهران در واکنش به اعتراض دانش آموزان پیرامون خاموش بودن شوفاژها گفته است، هزینه تعمیر شوفاژها را نداریم و برای همین باید برای گرم شدن یا پول بیاورید یا پتو!

مدرسه آنلاین- یکی از دانش آموزان در تماس با مدرسه آنلاین مدعی شد در هنرستانی که او تحصیل می کند، چند روزی است شوفاژها خراب شده و مدیر مدرسه نیز مدعی است به دلیل مشکل مالی قادر به تعمیر آنها نیست، لذا دانش آموزان باید پول بیاورند.

این دانش آموز که نامش نزد ما محرمانه باقی می ماند، در توضیحاتی بیشتر در این باره گفت: ما در ابتدای سال تحصیلی نفری ۲۰۰ هزار تومان بابت کمک به مدرسه و ۳۰ هزار تومان نیز بابت بیمه پرداخت کردیم، اما حالا و در ایام امتحانات و آغاز ترم دوم دوباره از ما ۱۰۰ هزار تومان طلب کرده اند.

این دانش آموز افزود: هنوز تعدادی از امتحانات ما باقی مانده است و مدیر مدرسه گفته است اگر پول نیاوریم کارت ورود به جلسه به ما نمی دهد.

وی در پاسخ به این سوال که این ۱۰۰ هزار تومان بابت چه موضوعی مطالبه شده است، افزود: چند روزی است که شوفاژهای کلاس ها خاموش است ولی شوفاژهای دفتر که معلم ها و مدیران آنجا هستند روشن است. وقتی ما اعتراض می کنیم که چرا شوفاژهای کلاس ها را روشن نمی کنید، مدیر می گوید نیاز به تعمیر دارد و باید پول بدهید تا تعمیرشان کنیم.

این دانش آموز  در پایان گفت: وقتی به مدیر می گوییم کلاس سرد است و اگر پول نیاوریم چه می شود، می گوید: یا باید پول بیاورید یا برای گرم کردن خود پتو بیاورید!

گفتنی است بنا به درخواست ولی این دانش آموز و نگرانی او از برخورد مدیران با فرزندش به نام این هنرستان نیز اشاره نکردیم، اما در صورت پیگیری مسئولان امکان ارائه مشخصات و جزئیات به ایشان وجود دارد.