دوستی در شبکه های اجتماعی به ربودن دختر 14 ساله منجر شد

غروب دوشنبه گذشته زن 32 ساله ای به کلانتری 39 مشهد مراجعه کرد و

از ربوده شدن دختر 14 ساله اش توسط افراد ناشناس خبر داد.

فرادی که با اطلاع از ماجرای ارتباط یکی از دوستانشان با دختر 14 ساله در شبکه های اجتماعی، اقدام به آدم ربایی کرده بودند با تلاش چند ساعته مأموران کلانتری طبرسی شمالی دستگیر شدند.

غروب دوشنبه گذشته زن 32 ساله ای به کلانتری 39 مشهد مراجعه کرد و از ربوده شدن دختر 14 ساله اش توسط افراد ناشناس خبر داد. این زن که اضطراب شدیدی در چهره اش نمایان بود از ماجرای دوستی دخترش با یک پسر جوان در شبکه های اجتماعی تلفن همراه نیز پرده برداشت و بدین ترتیب پلیس با تنها سرنخ موجود وارد عمل شد.

چند ساعت بعد مأموران انتظامی دوست پسر این دختر را در بولوار طبرسی شمالی شناسایی و او را دستگیر کردند اما این جوان در بازجویی ها مدعی شد از ربوده شدن دختر نوجوان اطلاعی ندارد اما او این احتمال را مطرح کرد که امکان دارد دوستان دیگرش که در جریان ارتباط وی با آن دختر بودند، دست به آدم ربایی زده باشند.

با صدور دستور ویژه ای از سوی سرهنگ نیکمرام (رئیس پلیس مشهد) مأموران انتظامی با همکاری جوان 30 ساله به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد متهمان مذکور در جاده امرغان مشهد مخفی شده اند. بنابراین مأموران با کسب مجوز قضایی به محل یاد شده عزیمت کردند اما اثری از متهمان نیافتند.

در همین حال 3 جوان که با خودروی پراید دختر 14 ساله را ربوده بودند وقتی خود را در تنگنای محاصره پلیس دیدند، این دختر را به خیابان طبرسی شمالی 17 بردند و با وضعیتی اسفبار او را رها کردند. این گزارش حاکی است: با اطلاعاتی که دختر نوجوان در اختیار پلیس گذاشت،

مأموران انتظامی در عملیاتی هماهنگ موفق شدند 2 تن از عاملان آدم ربایی را دستگیر و خودروی پراید را نیز توقیف کنند. تلاش برای دستگیری متهم فراری این پرونده همچنان ادامه دارد. جام نیوز 15 بهمن