اعتراف قاتل پسر 17 ساله در کاشمر

اعتراف قاتل پسر 17 ساله در کاشمر

دریافت خبر از: امیر رضائی   Amir Rezaei

قاتل نوجوان 17 ساله که در جریان نزاع خیابانی در پارک کاشمر کشته شده بود اعتراف کرد

سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در تشریح این خبر گفت: در ساعت 9 شب اول خرداد ماه سال جاری، ماجرای یک نزاع خیابانی در یکی از پارک های خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر به پلیس110اعلام شد و بلافاصله گشت کلانتری 12 قائم در محل حضور یافت.

وی افزود:با حضور مأموران کلانتری 12قائم در محل مشخص شد بین چند نوجوان به علت مشاجره لفظی نزاع درگرفته است و دو نفر از این افراد مجروح که بیمارستان حضرت ابوالفضل(علیه السلام)کاشمر اعزام و دو نفر که در این نزاع مشارکت داشته بودند توسط مأموران شناسایی ودستگیر و به کلانتری 12 منتقل شدند.

وی ادامه داد: یکی از مجروحان به نام محمد که چاقو به سر وی اصابت کرده بود به علت شدت جراحات به بیمارستان امدادی مشهد مقدس اعزام که متأسفانه قبل از رسیدن به مشهد به کام مرگ فرو رفت. پس از اعلام خبر مرگ وی، پرونده وارد فاز جدید خود شده و در اختیار مأموران دایره مبارزه با قتل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. تحقیقات گسترده پلیس در خصوص این نزاع ادامه یافت و با هماهنگی قضایی 11نفر دیگر در این زمینه به عنوان شهود مورد تحقیق و بازجوئی قرار گرفتند و مظنون اصلی به نام سعید 19 ساله که جزو دو نفر دستگیر شده در صحنه اولیه وقوع جرم بود به پلیس آگاهی انتقال و مورد بازجوئی علمی پلیس قرار گرفت. متهم به قتل درابتدا منکر ارتکاب جرم خود بود ولی پس از مواجهه با دلایل انکار ناپذیر پلیس و اظهارات شهود لب به اعتراف گشود و به جرم ارتکابی خود مبنی بر زدن ضربه چاقو به سر پسر نوجوان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر تصریح کرد: بنا بر دستور مقام قضایی متهم به نام سعید به اتهام قتل و یک نفر دیگر به نام علی 18ساله به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی به زندان منتقل شده تا رأی نهایی در مورد آنها صادر شود

 .رکنا:.۹ خرداد ۱۳۹۵