نقشه شوم 4 جوان برای 2 پسر۱۶ساله تهرانی درباغ شاهنامه فردوسی

فرستنده خبر: امیر رضائی   Amir Rezaei

چهار جوان که پسران کم سن و سال را در اینترنت فریب می دادند تا به کمینگاه خود بکشانند تحت تعقیب پلیس مشهد قرار گرفتند.

محمد حسین وعلی دو نوجوان 16 ساله ای هستند که فریب خورده و با کمک خواهی از رهگذران  موضوع را به پلیس ۱۱۰اعلام کردند.

تجسس ها نشان داد تماس های اینترنتی محمدحسین وعلی با حبیب ودوستانش با پیشنهاد کاروحقوق عالی ,دو نوجوان را وسوسه کرد تا زندگی مستقلی برای خود تشکیل دهند.

آن دو  که اهل تهران هستند چندی قبل در فضای مجازی با جوانی به نام حبیب که در مشهد زندگی می کند آشنا شدند آنها با جمع کردن پول های پس انداز خود از خانه فرار کرده وخود را به مشهد رساندند.

حبیب ودوستانش مرتضی، منصور وحسین طبق نقشه به سر قرار رفته و دو نوجوان کم تجربه رادر حالی که با شهر مشهد آشنایی چندانی نداشتند به باغی در محدوده خیابان شاهنامه واقع در منطقه فردوسی مشهد انتقال دادند.

حبیب ودوستانش در محلی خلوت ناگهان به روی دو نوجوان چاقو کشیده و با تهدید و توسل به زوروضرب وشتم ۶۰۰هزار تومان پول همراه دو پسرمسافر را سرقت کرده و متواری شدند.

رییس پلیس مشهد با تایید این خبر به رکنا گفت: ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی ساعت دو بامداد پلیس با شناسایی چهار جوان که نوجوانان کم تجربه را از طریق تماس های اینترنتی فریب می دادند برای دستگیری آنان وارد عمل شد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود:  با تحقیقات اولیه پرونده چهار متهم شناسایی وتحت تعقیب قرار گرفتند.

وی با اشاره به این مطلب که زورگیری های شیادانه دیگری ازسوی متهمان پرونده متصور است از خانواده ها خواست در فضایی صمیمانه و سرشار از اعتماد دوسویه,نظارت و کنترل صحیحی بررفتار وحرکات فرزندان خود به خصوص هنگام ارتباط گیری فرزندان با فضای مجازی داشته باشند تااز وقوع چنین آسیب هایی پیشگیری شود.رکنا: ۹ خرداد ۱۳۹۵