فروش کودک یک ساله برای تهیه مواد مخدر

فرستنده خبر: مریم مرادی Maryam Moradi     

 فرمانده انتظامی مشهد گفت که زوج شیشه ای که دختر یک ساله خود را به خاطر خرید مواد مخدر فروخته بودند در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، سرهنگ حجت نیک مرام درباره جزئیات دستگیری متهمان افزود: “زن و شوهر شیشه ای که از سه سال قبل خانه خود را پاتوق معتادان ولگرد کرده بودند هفته گذشته دختر یک ساله و یک ماهه خود را به فردی معتاد فروختند و ۱۰۰ هزار تومان از او پول گرفتند تا مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه  برای خود بخرند که شناسایی و دستگیر شدند”.

وی گفت: “پدر و مادر مرد جوان متوجه ناپدید شدن نوه شان شدند و گفته های عروس و پسر معتادشان را مبنی بر این که با فردی مشکل داشته اند و آن فرد، کودک شان را ربوده باور نکرد. از این رو پدر بزرگ و مادر بزرگ نگران موضوع  فقدانی نوه یک ساله شان را به پلیس اعلام و خواستار پی گیری سریع پرونده شدند”.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام اینکه بهای این کودک خرجی سه روز مواد مخدر پدر و مادرش شده بود گفت: “در تحقیقات افسران آگاهی کلانتری شهید رجایی مشهد در پیگیری پرونده به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فردی معتاد دختریک ساله و یک ماهه زوج جوان را با خود برده است”.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: “با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و ردزنی های پلیسی، فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد”.

این جوان معتاد ابتدا با تناقض گویی قصد منحرف  کردن مسیر تحقیقات پلیس را داشت، اما در برابر شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت و  بلافاصله اعتراف کرد دختر را به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از زن و شوهر شیشه ای خریده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: “پلیس در پی گیری های بعدی پرونده پس از گذشت ۲۴ ساعت دختر یک ساله وی را به پدربزرگ و مادربزرگش تحویل داد”.

نیک مرام افزود: “متهمان این پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند”. هرانا 30 تیرماه