
هرانا۱۲اسفند۱۴۰۲
خبرگزاری هرانا – معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از شناسایی حدود دویست و شانزده هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در مقطع متوسطه اول خبر داد. وی اشتغال دانش آموزان را به عنوان یکی از عوامل اصلی بازماندگی آنها از تحصیل دانست. ادامهی مطلب






آخرین دیدگاهها